10. Time-out - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van Bart en Jan - WaarBenJij.nu 10. Time-out - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van Bart en Jan - WaarBenJij.nu

10. Time-out

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Bart en Jan

23 Maart 2018 | Frankrijk, Reims

Ai, dacht ik, dat voelt niet goed. Ik begin last te krijgen van een been.

Wat een geluk dat ik Jean Louis ontmoette. Hij is vorig jaar naar Compostela gelopen. Hij pikte ons van de straat op en bood ons koffie aan. Ik vroeg hem of hij een goede dokter wist, want ik wil er snel bij zijn. We zitten dicht bij Reims. Hij biedt aan me met de auto naar de stad te brengen. Z’n vrouw regelt ondertussen per telefoon een afspraak.

De dokter spreekt gelukkig Engels. Als ik vertel wat ik aan het doen ben, moet hij lachen: ‘bel de paus, zeg dat je eraan komt, maar dat je nu even een wonder nodig hebt.’ Ik schiet in de lach.
Volgens hem is het niet ernstig, maar moet ik wel een week rust houden. Tja. Ik ben even niet blij. ‘Bartenjanopwegnaardedokter...’

Ik twijfel op dit moment of ik naar Nederland ga. Liever wil ik niet uit de ‘flow’ raken. Bovendien had ik al met mijn vrouw afgesproken dat ze volgende week hierheen zou komen met Pasen en ik heb hier een prima plekje gevonden in een voormalig klooster. Ik houd jullie op de hoogte.

  • 23 Maart 2018 - 11:47

    Cock:

    Balen, Jan. De reis loopt heel anders dan gepland. Maar daar is het ook een reis voor.
    Sterkte met de beslissing. Cock

  • 23 Maart 2018 - 12:27

    Rita:

    Ha Jan, ik zou lekker daar blijven en Pasen met je vrouw in die mooie omgeving beleven.
    Ik hoop dat je been supersnel herstelt, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Rust lekker uit en benut de tijd om meer verhalen te schrijven. Groeten van Rita.

  • 23 Maart 2018 - 13:52

    Corien:

    Jeetje Jan, je maakt wel een hele pelgrimsreis mee in drie weken! Hoogtepunten en dieptepunten vlak na elkaar. Dat je in de flow wilt blijven kan ik me alles bij voorstellen. Beterschap en rust maar goed uit.
    Hartelijke groeten,
    Corien

  • 26 Maart 2018 - 10:12

    Jacqueline:

    Is het een idee om een onderschrift bij de foto’s te zetten? Dat zegt ons wat meer.....
    En nu maar snel herstellen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Reims

De weg is het doel!

Pelgrimstocht te voet richting Rome.

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2018

32. Homo Deus

28 Juni 2018

31. Rome

17 Juni 2018

30. Gesprekken onderweg

14 Juni 2018

29. Toscane

11 Juni 2018

28. Blaren
Bart en Jan

Actief sinds 13 Nov. 2017
Verslag gelezen: 656
Totaal aantal bezoekers 27494

Voorgaande reizen:

01 Maart 2018 - 30 Juni 2018

De weg is het doel!

Landen bezocht: