11. Herstel gaat even duren - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Bart en Jan - WaarBenJij.nu 11. Herstel gaat even duren - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Bart en Jan - WaarBenJij.nu

11. Herstel gaat even duren

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart en Jan

23 Maart 2018 | Nederland, Groningen

Hallo volgers,
Nadat ik ruim een week geleden helaas onze tocht moest onderbreken ben ik afgelopen week bij een sportarts geweest. Er is inderdaad sprake van scheenbeenvliesontsteking. De oorzaak is een te stijf enkelgewricht. Ik krijg nu shockwavetherapie tegen de ontsteking en straks oefeningen om de enkel soepeler te maken. Bij elkaar gaat het zeker 4 weken duren. Voorlopig mag ik mijn been niet te zwaar belasten. Daarna hoop ik zo snel mogelijk de tocht samen met Jan weer op te pakken.
Bedankt voor alle reacties, via onze blog, de app, per mail of telefonisch. Dat heeft mij goed gedaan.
Het gaat verder goed met mij, hier in Groningen, zeker als Jacqueline zondag uit Cran Canaria terug komt. Blijkbaar kan ik de knop redelijk snel omzetten. Dat is ook handig als ik weer mee ga wandelen.
Zo gauw ik weer kan beginnen laat ik dat zeker via onze blog weten.
Hartelijke groet.

• 24 Maart 2018 - 11:09

Rita:

Bart, heel veel herstel gewenst.

Het lijkt een lange tijd: 4 weken, maar voor je het weet, zijn deze voorbij.

Ik hoop dat je je niet gaat vervelen.

Groet van Rita

• 24 Maart 2018 - 12:46

Evelien:

Hoi Bart!

Wat sneu dat t zo (niet) loopt, Flinke streep door dec rekening. Hopelijk gaat het herstel voorspoedig en kun je weer gauw op pad!

Liefs, Evelien