12. Time-out XL - Reisverslag uit Westervoort, Nederland van Bart en Jan - WaarBenJij.nu 12. Time-out XL - Reisverslag uit Westervoort, Nederland van Bart en Jan - WaarBenJij.nu

12. Time-out XL

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Bart en Jan

25 Maart 2018 | Nederland, Westervoort

Gisteren heb ook ik besloten om -tijdelijk- terug te gaan naar Nederland. De reden is dat het na een paar dagen rust niet echt beter gaat en ik ervan uitga dat de arts met zijn advies om 1 week rust te houden te optimistisch is geweest. Dan kan ik beter thuis zijn.

Bart en ik hebben dagelijks telefonisch contact gehad en het is de bedoeling om onze voetreis medio april weer op te pakken.

Ik wil iedereen bedanken voor de positieve reacties op ons blog, in welke vorm dan ook. Dat heb ik erg gewaardeerd.

Jan
0031-(0)613380757

  • 25 Maart 2018 - 11:36

    Annie:

    Jammer van die blessures, gelukkig dat jullie er min of meer gelijktijdig last van hebben. En waarschijnlijk dezelfde blessure...
    Dan mogen we ervan uitgaan dat jullie ongeveer gelijktijdig hersteld zijn en de wandeltocht weermet zijn tweeen kunnen oppakken.
    Een heel voorspoedig herstel en tot dan.

  • 25 Maart 2018 - 13:32

    Marja:

    Bewezen dappere oude mannen

  • 25 Maart 2018 - 14:28

    Jan:

    Hoi Jan,

    Wat vervelend, nu ook jij. Maar positieve inslag blijven jullie houden, zo ook Bart. Ik hoop voor jullie dat jullie inderdaad half april de voetreis naar Rome weer op kunnen pakken.
    Als het enigszins kan, gaan jullie gewoon weer verder. Elk nadeel heb zijn voordeel (uitspraak overigens van van Hanegem :-), jullie zijn bijna gelijktijdig geblesseerd en kunnen dus ook weer samen herstart maken.
    Groetjes, Jan en voorspoedige terugreis

  • 25 Maart 2018 - 21:57

    Cees:

    Ha Jan,
    Een bijna onvermijdelijke beslissing heb je moeten nemen. Gezien de omstandigheden erg begrijpelijk.
    Goede reis naar Westervoort en sterkte,
    Cees

  • 26 Maart 2018 - 15:38

    Beatrijs:

    Ha Jan,
    Zojuist je verslagen van de afgelopen dagen gelezen. Ik herken je in je manier van verwoorden, zonder opsmuk, recht uit het hart. Ontroerend om te lezen!
    Is het toeval dat er pas op de plaats gemaakt moet worden, grijpt moeder natuur hoogstpersoonlijk in, zijn het simpelweg de onderdanen die het even zat zijn...? Welke stem het ook was, je hebt 'em gehoord en geluisterd!
    Even terug naar de basis. Je wordt er vast met open armen ontvangen!
    Lieve groet, Beatrijs

  • 28 Maart 2018 - 13:28

    Reina-santiago :

    Hoi Bart en Jan,

    Mooie pelgrimsverhalen !!!!

    Ik wens jullie allebei een snel en goed herstel, zodat jullie weer samen jullie mooie tocht gezond en wel kunnen hervatten.

    Ik heb echter een vraag, ik heb ook de site waarbenjij.nu en ben bezig met testen. Nu is het zo dat ik van jullie steeds jullie verhaal in min mailbox direct kreeg. maar nu ik dit doe lukt dit bij mijn mailinglist niet. Zouden jullie willen laten weten wat jullie gedaan hebben zodat mensen niet steeds hoeven in te loggen op de site maar gewoon mijn verslag in de mailboxkrijgen. Ik vertrek 2 april !

  • 29 Maart 2018 - 11:57

    Marieke:

    Dag Jan,

    Wat een verhalen! Prachtig!
    Ik vind het heel stoer dat je alleen verder bent gegaan, nadat Bart terug moest naar Nederland. Maar ik vind het ook stoer dat je het besluit hebt genomen om de tocht even uit te stellen tot half april om eerst goed te herstellen. Wat heb je al veel meegemaakt. Dat jij zulke bijzondere gesprekken hebt onderweg verbaast me niet, dat past echt bij jou: goed luisteren en openstaan voor de ander.
    Hele fijne Paasdagen gewenst samen met Arnel.

    Liefs,
    Marieke

  • 11 April 2018 - 17:13

    Aad Storrm:

    Beste Jan,

    Ik lees vanmiddag na enige weken (oa vakantie ZA) weer jullie blog.
    Wat een teleurstelling moet dat voor jullie zijn geweest na de eerste prachtige voorspoedige weken met hele mooie en ontroerende ontmoetingen! Ik hoop dat Bart snel herstelt en jullie samen weer verder op weg kunnen gaan. Mochten jullie straks bij de herstart "mobiele ondersteuning" nodig hebben, laat het weten. Ik breng jullie met plezier er naar toe!
    Wellicht spreken wij elkaar nog wel. Doe Arnel en Bart ook de hartelijke groeten, Aad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Westervoort

De weg is het doel!

Pelgrimstocht te voet richting Rome.

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2018

32. Homo Deus

28 Juni 2018

31. Rome

17 Juni 2018

30. Gesprekken onderweg

14 Juni 2018

29. Toscane

11 Juni 2018

28. Blaren
Bart en Jan

Actief sinds 13 Nov. 2017
Verslag gelezen: 1011
Totaal aantal bezoekers 27499

Voorgaande reizen:

01 Maart 2018 - 30 Juni 2018

De weg is het doel!

Landen bezocht: