20. Schoonmoeder - Reisverslag uit Maasland, Nederland van Bart en Jan - WaarBenJij.nu 20. Schoonmoeder - Reisverslag uit Maasland, Nederland van Bart en Jan - WaarBenJij.nu

20. Schoonmoeder

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Bart en Jan

17 Mei 2018 | Nederland, Maasland

Ruim 40 jaar had ik een aardige en fijne schoonmoeder. Had. Ze was al een paar weken ziek. Gisteren is ze in de loop van de middag in alle rust overleden met bijna alle kinderen en kleinkinderen rond haar bed. Ze is bijna 88 jaar geworden.

Toen Arnel me gisterenmorgen belde om te zeggen dat ze snel achteruit ging, ben ik naar Nederland gegaan. Bart is in Italië gebleven. Hij gaat voorlopig alleen verder.

Het is een pelgrimstocht met heel wat hobbels.

• 17 Mei 2018 - 06:24

Jeanne:

Van harte gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder Jan en Arnel.
    Bart succes met je solowandeling deze dagen.
    Liefs
    Jeanne

• 17 Mei 2018 - 07:47

Marja:

Ik wens jullie een mooi afscheid van je schoonmoeder. Mijn condoleance.

• 17 Mei 2018 - 08:10

Rita:

O, dat is niet zo fijn.

Heel verdrietig.

Van harte gecondoleerd met het overlijden van je moeder, Arnel en jij, Jan met je lieve schoonmoeder.

• 17 Mei 2018 - 08:28

Annie:

Gecondoleerd,Jan, met het overlijden van je schoonmoeder.

• 17 Mei 2018 - 08:47

Maria:

Arnel en Jan gecondoleerd met het overlijden van je moeder en je schoonmoeder.

• 17 Mei 2018 - 18:21

Hélène Dongelmans:

Lieve Jan en Arnel ,kinderen en kleinkinderen,
    Gecondoleerd met dit grote verlies: het is en blijft toch je (schoon-)moeder, oma, overgroot oma!
    Ook al heeft ze een heel mooie leeftijd gehaald. Veel sterkte met het verwerken van dit verlies en een mooi afscheid gewenst met elkaar.
    Warme groet, Hélène

• 23 Mei 2018 - 08:03

Ingrid:

Ach wat sneu. Bart gecondoleerd. Dan is toch het moment gekomen om afscheid te nemen. Sterkte voor jou Arnel en de kinderen. Ik hoop dat het afscheid goed is geweest en jij en Arnel ondanks het verlies er vrede mee kunnen hebben.